designen ..

Heeeej solrosfrööööön 8D
hm.. harkel, host-host !
Funderar STARKT på att byta bloggdesign, är jättre trött på den här..
kanske en vit bakgrund med en passande header ?
Jag vet inte.. KOM MED FÖRSLAAAAAG !!! :D
&
&
&
På måndag är det alla hjärtans dag
Hatar .. Lonley, I'm Mister Lonley, I have noboooodyy .. !
Hahah ;]
-
Funderar på refrängen nu, asså att skutta ner i min mjuka gosiga
säng och berätta hemligheter för min söta kudde (a)
-
Intressant inlägg.. -.-''
-
Glöm nu inte att ge mig MÅNGA tips om bloggdesign !
Ska försöka uppdatera mera & om mer roliga saker,
kanske en blogg med foton ? fotoblogg ? haha
har många frågor men så lite svar,
Sov gott !
jennienordström.♥
bjuda stenhårt ? ;] det gillar vi..

Kommentarer
Postat av: Lovisa :)

Sv: haha tönt...

2011-02-11 @ 21:12:35
URL: http://miriamlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn ? ♥
Kom ihåg mig? ♥

Epost ? ♥

Blogg ? ♥

Kommentera ♥

Trackback
RSS 2.0