Igår, idag, imorgon ;)

Hejsan :)

Igår var man med emma på badhuset, så skoj.
Men bara för att 2 irriterande killar höll på med
oss hela f*cking tiden missade vi nästan bussen...


Idag händer det inte så mycket. Skulle egentligen
vara med Emma och Maria, men emma kunde inte,
och maria ska ha träning kl. 4 så vi skulle typ ändå
inte hinna vara för att jag vaknade ganska sent (A)


Imorgon ska man kanske åka till badhuset igen med
familjen. Det hoppas man ska bli skoj också. Annars
har jag ingen aning om vad jag ska göra. (Y) (Y) (Y)


Ha D så braaaaaaooo, ! :))


Ps. ebba du får ha d skoj i Norge 8) .Ds





har iinga bilder så tog
enpå min tumme (A)

Kommentarer
Postat av: Lovisa xD

lögnare!!!!! =´(



Du sa att du va där med klas-Göran :( xD<3

2010-04-07 @ 16:21:25
URL: http://jagvetattduvillkolla.blogg.se/
Postat av: Ebba

Mohaha jag hade det bäst ! (y)

2010-04-08 @ 17:15:54
URL: http://ebbastrombom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn ? ♥
Kom ihåg mig? ♥

Epost ? ♥

Blogg ? ♥

Kommentera ♥

Trackback
RSS 2.0