Freeeeeeedaaaaag ♥

Hej !
ÄNTLIGEN FREDAG !
sjukt sakta den här veckan har gått ;o men nu är det helg ! Dagen har faktiskt vart helt okej, jag spenderade den här sjuka fredagen med Lovisa, Emma & Ebba , sjukt folk måste jag säga. Haha men Emma ? Vad är det Emma ? Du är sööööt :> hahah emma ja det är du verkligen.. Vi köpte KAAAKOOOOOOOOOOOR ! aja, snart ska jag städa rummet för det rent ut som rena rama hellvetet ! & så ska jag byta sängkläder , & duscha.. hah ! Måste nog börja med det snart, men jag orkar inte :o .. .. .. Imorgon blir det dans ! superkul ! men vi måste skärpa oss, koncentration flickor, haha ;) Men vi har iallafall kommit en bit på dansen :D känns helt okej . Ska nog också sova med Ebba imorgon :') ska bli kul !
Nu pratar jag för mycket, varför inte bjuda på en härlig gammal bild istället ? ;]
& jaaaaaaaa.. bilden ÄR het.. riktigt stolt -.-'' hahaha !
också lite fina bilder tagna på dansen, hahahah !

Kommentarer
Postat av: Jenne

Kul att du är med , Lycka till! :)

2011-02-23 @ 16:29:42
URL: http://daysofjenne.blogg.se/
Postat av: ebba

dö,dö,dö

det värmer att du alltid lägger ut så fina bilder på mig !

2011-02-23 @ 21:08:09
Postat av: jennie nordström

ebba, jadu, dom är ju så himla vackra på mig också ? :p

2011-02-24 @ 19:19:00
URL: http://syltflugannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn ? ♥
Kom ihåg mig? ♥

Epost ? ♥

Blogg ? ♥

Kommentera ♥

Trackback
RSS 2.0